Modulul Managementul Carierei permite crearea și gestionarea planurilor de carieră, potrivit nevoilor angajatului, precum și în funcție de performanța, potențialul și aspirațiile sale, fiind de un real ajutor atât specialiștilor din resurse umane, cât și managementului companiei.
Funcționalități:
- Introduce candidaturile angajaților pentru diferite profiluri de job, poziții, mobilitate geografică și organizațională, clasificată în funcție de sursa candidaturii.
- Identifică pozițiile cheie din cadrul unei organizații.
- Evaluează riscul de retenție la nivel de angajat.
- Analizează potențialul unui angajat.
- Permite crearea și gestionarea planurilor de carieră din perspectiva managerială și de HR.
- Oferă posibilitatea de a înregistra, pentru fiecare angajat, întâlnirile privind cariera, statusul și monitorizarea competențelor.
- Identifică poziţii-cheie sau domenii de activitate vulnerabile din prisma lacunelor de succesiune, evită perturbările de activitate şi minimizează riscurile.
- Sprijină managementul companiei în procesul decizional, punând la dispoziţie informaţii detaliate despre poziţii-cheie şi potenţiali succesori.
- Alcătuieşte planuri de succesiune detaliate şi conferă o imagine completă a competenţelor la nivel global pentru funcţii critice.
- Reduce necesitatea de a angaja persoane din exterior prin identificarea şi dezvoltarea de succesori din cadrul orgaizaţiei.
- Ajută la menţinerea unui nivel ridicat al motivaţiei şi permite iniţierea unor noi provocări profesionale, prin intermediul planurilor de dezvoltare personală şi a planurilor de carieră individuale, asigurând totodată o dezvoltare proactivă a carierei.