Prin acest modul se vor extrage activitățile din celelalte module, astfel încât compania să poată avea un calendar complet cu activitățile zilnice/lunare/săptămânale care se desfășoară în domeniul HR/în firma de consultanță. La calendar se va putea da acces persoanelor din companie care trebuie să fie informate de activități.
Calendarul administrează toate activitățile angajaților dumneavoastră. Activitățile pot fi de tip întâlnire, email, telefon, notă, training-uri etc. și păstrează informații despre toate interacțiunile dintre angajați și clienți și/sau contacte, sau de tip task, care ajută la organizarea task-urilor de zi cu zi și cuantifică efortul depus de angajați.
Cu ajutorul aplicației mobile toate evenimente vor fi vizibile în calendarul telefonului sau tabletei dumneavoastră. Puteți să adăugați un comentariu sau o notă ori de câte ori aveți nevoie și exact pentru entitatea pentru la care se referă, client sau contact, lead sau oportunitate, caz sau contract.
Pentru a avea toate detaliile activităților/evenimentelor la îndemână Calendarul va trimite un email cu informațiile necesare tuturor participanților. Puteți să exportați orice eveniment și puteți partaja evenimentele cu colegii.