Administrare personal

Asigură-ți administrarea datelor de personal pe fluxuri de lucru și urmărește procesele și acțiunile HR prin modulul Administrare personal.

Modulul Administrare personal asigură administrarea datelor de personal atât din punct de vedere al structurii organizaționale, cât și din punct de vedere al informațiilor privind angajatul.

O bază unică de date

De azi înainte, contractele, actele adiționale, deciziile, fișele de post, adeverințele se întocmesc mai ușor pentru că au șabloane configurabile în aplicație.

Organigramă

Ai acces mereu la organigramă și vezi fișele complete ale tuturor angajaților. Așa că urmărești ușor atât evoluția și situația curentă a contractului, cât și evoluția profesională a fiecăruia.

Dosarul electronic al angajaților

Ai actele angajaților la îndemână. Poți genera sau încărca documentele ce țin de dosarul electronic al angajatului pentru a avea mereu o bază de date la zi și ușor accesibilă. Aplicația îți oferă acces la toate actele de identitate și de studii ale angajatului, precum și la istoricul acestuia în companie.

În plus, poți accesa în orice moment contractul de muncă sau alte documente anexate acestuia. Astfel, vei putea afla ușor tot ce ai nevoie despre parcursul profesional al angajaților tăi, oricât de mare ar fi numărul lor, dar îți va rămâne timp să te gandești și la cum să îi ajuți să crească în companie.

Managementul personalului

În modulul nostru creat special pentru managementul personalului, contractele și toate documentele necesare angajărilor au șabloane predefinite. Primești notificări pentru toate task-urile zilei, ca să nu uiți nimic important. Toate documentele sunt inteligente și dispun de coduri QR, pentru o clarificare automată. Căutarea este facilă, introduci cuvântul cheie și ai rezultatul pe loc.

Employee Self Service

Pentru că angajații sunt cea mai importantă resursă a companiei tale, am creat un portal pentru angajați. Prin utilizarea acestui portal de „employee self service”, angajații vor putea iniția cereri de concediu, cereri privind organizarea de cursuri, cereri de adeverințe sau de recrutare.

Totodată, fiecare angajat va avea un profil personal, unde vor fi centralizate documentele de angajare, datele personale și alte informații despre training-uri, performanțe și evaluări. Tot angajații își pot actualiza oricând informațiile din profilul personal.

Angajații care au și subordonați vor putea aproba cererile acestora. Mai departe, vor avea acces la evaluările echipei și se vor implica activ în procesul de recrutare. Vor face asta prin inițierea de cereri de recrutare sau ori de câte ori li se solicită prezența la anumite interviuri. Totul este la un clic distanță. Ba mai mult, acestea sunt actualizate ori de câte ori este nevoie.

În plus, ca manager, ai acces pe lângă informațiile individuale și la informații cu privire la evaluările, training-urile, concediile actualilor angajați și recrutarea noilor angajați.

Conectat cu REVISAL

Modulul Administrare de personal este conectat cu REVISAL-ul și toate operațiunile de modificare a contractelor se fac automat. Cu soluția noastră pentru managementul personalului, informațiile către REVISAL se vor transmite automat și nu vei fi sancționat pentru raportarea cu întârziere. În acest fel, te asiguri că nimic nu se uită și că firma ta nu va plăti amenzi dacă nu anunță sau nu închide la timp un contract de muncă. Și nici angajatul nu va avea de suferit.