Acum poți gestiona procesul de evaluare al performanțelor pentru angajații companiei, într-o manieră mult mai eficace. Modulul Evaluarea performanțelor angajaților cuprinde informații referitoare la: asigurarea atingerii și îmbunătățirii rezultatelor companiei, oferirea de informații pentru procesul de recompensare a angajaților și pentru procesul de dezvoltare al angajaților, identificarea succesorilor pentru pozițiile cheie din organizație.
Funcționalități:
- Unii angajați inițiază sesiunile de evaluare, în timp ce ceilalți salariați care sunt implicați în proces trebuie doar să completeze formularele de feedback.
- Ai acces la statusul sesiunii de evaluare, la statistici referitoare la stadiul completării, iar când acest proces se finalizează, feedbackurile vor fi centralizate, iar scorurile obținute vor fi analizate. Aplicația îți oferă posibilitatea completării observațiilor pe fișele de evaluare, precum și completarea unui plan de dezvoltare personală. Astfel, angajații tăi vor avea acces la sesiunile de evaluare și la rezultatele evaluării atât individual, cât și pentru subordonații lor. Pentru evaluarea competențelor, sunt utilizate metode de tipul 1 to 1, evaluare 360 grade sau evaluare 180 grade
- Modulul Evaluarea performanțelor angajaților ajută managerii să ofere angajaților direcția, feedback-ul și dezvoltarea de care au nevoie pentru a excela în activitățile zilnice. Cu ajutorul aplicației managerii pot încuraja permanent membrii echipelor pe care le coordonează să își atingă obiectivele. În plus, pe termen lung, contribuie semnificativ la creșterea productivității și dezvoltării angajaților și managerilor.
- Crearea și managementul catalogului de obiective și competențe pentru planurile de performanță și posibilitatea adaptării planului de performanță existent
- Posibilitatea configurării mai multor obiective / categorii de obiective (ex: obiective corporate, obiectivele diviziei, obiective departamentale, obiective regionale sau personale)
- Posibilitatea implicării managerilor, angajaților și top managementului în planul de evaluare și performanță printr-un proces de self service
- Crearea unor evaluări variate (evaluare internă, autoevaluare sau evaluare generală)
- Posibilitatea calculării automate a evaluării generale, bazată pe diverse evaluări individuale (ex: 70% obiective și 30% competențe)
- Posibilitatea completării nelimitate de review-uri pentru un plan de performanțăCompletarea de comentarii de către actorii implicați în proces (ex: comentarii la evaluarea generală sau comentarii la evaluarea obiectivelor)